Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

ΦΑΚΕΛΟΣ ΦΩΣ - ΣΚΙΑ

Δεξιά στη λίστα με τις σελίδες μπορείτε να βρείτε ενδεικτικές δραστηριότητες σχετικές με το αντικείμενο ΦΩΣ - ΣΚΙΑ στο νηπιαγωγείο. 
Αποτελούν ιδέες και προτάσεις που προέκυψαν από βιβλιογραφική έρευνα και που θα μπορούσαν, κατά την άποψή μου, να προσεγγίσουν το θέμα. Είναι ευνόητο ότι η δημιουργία ολοκληρωμένου προγράμματος εξαρτάται από τα γνωστικά εμπόδια τα οποία αντιμετωπίζουν τα παιδιά και απαιτούνται και άλλες δραστηριότητες...

Στο σημείο αυτό 
θα ήθελα να κάνω μία παράκληση για επιείκεια, 
καθώς είναι επικίνδυνο παρεξήγησης 
το να εκθέτει κανείς τη δουλειά του...
Απλώς τη δημοσιεύω, 
χωρίς να προσπαθώ να φανώ αυθεντία ή πολύξερη. 
Πιστεύω ότι ουσιαστικές προτάσεις δραστηριοτήτων δεν υπάρχουν για τα ελληνικά δεδομένα και θα ήμουν πολύ χαρούμενη αν μου στέλνατε κι εσείς δικές σας προτάσεις για δημοσίευση...

1 σχόλιο:

  1. ΜΑΡΙΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.