Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Με αφορμή την αυριανή συζήτηση, όπου όλα τα παιδιά θα μοιραστούν τις εμπειρίες από τις διακοπές και θα μας πουν το δώρο που τους έφερε ο Άγιος Βασίλης, μπορεί να ξεκινήσει μια ωραία θεματική προσέγγιση για τα παιχνίδια.





Δείχνουμε στα παιδιά τoυς πίνακες όπου τα παιδιά βλέπουν διάφορα παιχνίδια. Moιάζουν με τα δικά τους παιχνίδια; Οι γονείς και οι παππούδες τους άραγε με τι παίζανε;;;;
Γράφουμε ένα ερωτηματολόγιο για να πάρουν στο σπίτι τους και να ρωτήσουν τους δικούς τους.
Ανάλογα με τις απαντήσεις τους μπορούμε να επεκτείνουμε το πρόγραμμα.



1 σχόλιο:

  1. πολυ ομορφη ιδεα αυτο παει να πει να δουλευεις μεσα απο την καθημερινοτητα και τις αναγκες των παιδιων ...μπραβο σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.