Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Φως - Χρώμα

Σε μια προσπάθεια να κατανοήσουν τα παιδιά την ανάλυση των χρωμάτων του φωτός, προμηθεύτηκα κάποια εποπτικά μέσα για να πειραματιστούν τα παιδιά...
Ο δίσκος του Νεύτωνα

 Τυλίγουμε το σχοινί γύρω από τον άξονα και τραβώντας το, ο δίσκος γυρίζει και τα χρώματα γίνονται....άσπρα!!!
Φτιάξαμε καλειδοσκόπιο ακολουθώντας τις οδηγίες

Το βάψαμε κι όλας

Και είδαμε από μέσα

Μια μαγική εικόνα

Φοράμε τα γυαλιά και κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο τον ήλιο, βλέπουμε ουράνια τόξα!!!

Γυαλιά ανάλυσης φωτός, Καλειδοσκόπιο, Δίσκος του Νεύτωνα


2 σχόλια:

  1. Αξίζει πραγματικά να φέρετε τα παιδιά σε επαφή με το καλειδοσκόπιο και τα γυαλιά αυτά. Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Η αλήθεια είναι πως ήθελα να κάνουμε για όλους καλειδοσκόπια, αλλά έβγαινε γύρω στα 8 ευρώ το ένα, οπότε αρκέστηκα στο ένα που θα ανήκει σε όλους. Έτσι όλοι βάλανε ένα χεράκι και το φτιάξαμε. Το βάψαμε με την τεχνική με τις χάντρες που έχω δημοσιεύσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβο σου κ συγχαρητηρια για την θεληση σου κ την ενεργεια που μας στελνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.