Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Ας μιλήσουμε για τα σπίτια

Αυτό είχατε στο μυαλό σας όταν σκεφτόσασταν τη λέξη σπίτι;


ΣΠΙΤΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Αφόρμηση το παραπάνω βιντεάκι
με το οποίο τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με διαφορετικά είδη σπιτιών,
αλλά επίσης θα τους ανατραπούν ορισμένα στερεότυπα
που έχουν στο μυαλό τους για τα σπίτια.

Σε τι μοιάζουν τα σπίτια που είδατε και σε τί διαφέρουν;
Πώς φτιάχνεται ένα τέτοιο σπίτι;
Γιατί φτιάχνουμε τα σπίτια;

Τα παιδιά επιλέγουν το σπίτι που τους άρεσε και προσπαθούν να φανταστούν ποιοι μένουν εκεί, τι δουλειά κάνουν, τι τρώνε, τι παιχνίδια παίζουν, και να τα αφηγηθούν στην παρεούλα. Δίνουν τίτλο σε κάθε εικόνα. Έπειτα σχεδιάζουν τα δωμάτια που έχει  το σπίτι που διάλεξαν και πως μπορεί να είναι τα έπιπλά του.

Σε δεύτερη φάση, θα μιλήσουμε για τα σχήματα μέσα από εικόνες σπιτιών (σπίτια τετράγωνα, σπίτια τριγωνικά, σπίτια κυλινδρικά, σπίτια περίεργα)...

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η ιδέα σου!!! Μήπως μπορούμε να βρούμε κάπου το συγκεκριμένο βίντεο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν θέλετε μπορώ να το ανεβάσω στο youtube ή στείλε μου το mail σου να σου το στείλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα μπορούσατε να μου στείλετε το βιντεακι στο dimitra0511@hotmail.com? Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα,

    Υπάρχει δυνατότητα να μας δώσετε κάπου το video;
    Είναι στο youtube κάπου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.