Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Kαλειδοσκόπιο Κατασκευή

Κάθησα σήμερα, παιδεύτηκα η αλήθεια είναι, αλλά πιστεύω ότι κατάφερα να βγάλω μια ωραία κατασκευή καλειδοσκόπιου που να μπορεί να γίνει από τα παιδιά και να έχει παρόμοιο αποτέλεσμα με το κανονικό.
Σας περιγράφω τα βήματα παρακάτω:

Υλικά:
Χαρτόνι μεταλλιζέ ασημί
Ρολά από χαρτί υγείας
Ζελατίνα φαγητού
Πολύχρωμα χαρτάκια ή ζελατίνες
Κύκλος από αφρώδες ή απλό χαρτόνι

Διαδικασία:
Κόβουμε το μεταλλιζέ χαρτόνι σε διαστάσεις 11,5 x 9,5εκ περίπου

Το διπλώνουμε στα τρία

Φτιάχνουμε μία "σκεπή" και κολλάμε με σελοτέιπ

Τοποθετούμε το χαρτόνι μέσα στο ρολό και καλύπτουμε με ζελατίνα

Κόβουμε μικρά χαρτάκια και φτιάχνουμε και ένα δεύτερο κύλινδρο με μαύρο χαρτόνι

Καλύπτουμε και πάλι με ζελατίνα

Από την άλλη πλευρά κόβουμε σε αφρώδες ή ότι άλλο θέλετε ένα κύκλο με μια τρύπα στη μέση και το κολλάμε

Διακοσμούμε όπως θέλουμε



Έτοιμο!!!

Παρατηρούμε το καλειδοσκόπιο και ζωγραφίζουμε ότι βλέπουμε

Η εικόνα μέσα από τα καλειδοσκόπιά μας







2 σχόλια:

  1. ειναι τελειοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!θα προσπαθησω να το φτιαξω μαζι με την κορη μου!!!!
    ευχαριστουμεεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστικό!!!
    Κι εγώ θα το φτιάξω οπωσδήποτε στον παιδικό σταθμό! Τέλειο!!!
    Και για να γνωριστούμε δες αν έχεις όρεξη το μπλογκ μου http://paizw-kai-blogarw.blogspot.com/
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.