Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΒΙΤΡΩ από τις συναδέλφους ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΡΤΑΛΑ & ΜΑΡΙΝΑ ΡΑΛΛΗ


Κόβουμε ψηφίδες σελοφάν και τις τοποθετούμε σε φύλλο πλαστικοποίησης.
Το πλαστικοποιούμε...

Τα παιδιά σχεδιάζουν πεταλούδες, τις κόβουν και ιδού!!!!
 



Εγώ τις κρέμασα στις κορδέλες που έχω για κουρτίνες στο νηπιαγωγείο.


Μπορούν να γίνουν και πολύ όμορφα μόμπιλ...
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ
ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ!!!

2 σχόλια:

  1. Όπως είδες συναδέλφισσα και στην ανάρτησή μου, όντως αν γίνουν μόμπιλε γίνονται πολύ πιό εντυπωσιακές.Σχεδιάσαμε πεταλούδες ,μεγάλα αβγά λουλούδια καρδιές κοτόπουλα .Πιστευω ότι και στις λαμπαδίτσες μας θα ταιριάξουν υπέροχα.Η ΄τεχνική αυτή πάντως έγινε must γιά φέτοςχαχαχα!!!! .Χαίρομαι που οι χρώματιστες μου ψηφίδες σας άρεσαν τόσο ,γιατί και εγώ θαυμάζω πολύ τις δουλειές σας!!!.Πολλά μπράβο για όλα σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όντως και η δική σου εκδοχή
    http://pitsina-crafts.blogspot.com/2011/03/exteme-makeover.html
    είναι εντυπωσιακή. Αν θέλεις μπορώ να κάνω αναδημοσίευση της ανάρτησής σου εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.