Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Θα πάω για... καπέλα :)

Ήμουν πολύ τυχερή, γιατί προμηθεύτηκα πολύ φθηνά καπέλα από ένα κατάστημα παιχνιδιών.
 
 Έτσι μπορέσαμε να παίξουμε πολύ με τα καπέλα, χωρίς να φοβόμαστε ότι θα σκιστούν ή θα τσαλακωθούν. 
Αρχικά, χορέψαμε με τα καπέλα μας το αγαπημένο μας τραγούδι "Καπέλο - καπελίνο". Η χορογραφία μας απλή και εύκολη: Κάθε φορά που ακούγεται η λέξη "ΚΑΠΕΛΟ" πρέπει να φορέσουμε το καπέλο στο κεφάλι μας. Απολαύστε μας:
 Το βίντεο είναι για ευνόητους λόγους αλλοιωμένο.

Στη συνέχεια σειρά είχαν οι ΚΑΠΕΛΟΔΡΟΜΙΕΣ: 
Τα παιδιά τρέχουν μέχρι τη σκάλα, φορούν καπέλο και γυρίζουν πίσω για να φύγει ο επόμενος. Σε δεύτερη φάση αλλάζουμε τον τρόπο με τον οποίο φθάνουν στα καπέλα (με κουτσό, μπουσουλώντας, έρποντας κλπ). 


Νικήτρια η ομάδα που πρώτη θα φορέσει καπέλα.
Τέλος, επιλέξαμε το αγαπημένο μας καπέλο από τον πίνακα αναφοράς και γίναμε....





3 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιό σας.