Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 20 Μαΐου 2014

H παραλία... στο πιάτο σας!!!


Η ιδέα μου ήρθε από μια μακέτα παραλίας που είδα στο ίντερνετ.
  
Τα υλικά για μας πολύ προσιτά: Αλεύρι, αλάτι και νερό
Με αναλογία 1:1 ανακατεύουμε αλάτι και αλεύρι και έπειτα ρίχνουμε τόσο νερό ώστε να γίνει ένας χυλός σα γιαούρτι. Στη συνέχεια χωρίζουμε σε κυπελλάκια και προσθέτουμε δακτυλομπογιά μπλε για τη θάλασσα και μουσταρδί για την αμμουδιά.


Με ένα κουταλάκι ή γλωσσοπίεστρο απλώνουμε στο πιάτο τη θάλασσα και την αμμουδιά. Με πλαστελίνες φτιάχνουμε τα αξεσουάρ, 
σαγιονάρες, 

μπάλες, λουόμενους κλπ. 
Για την ψάθα κόψαμε σακούλες που μας άρεσαν. Καλό είναι όλα αυτά να τα τοποθετήσετε στην παραλία σας πιέζοντας ελαφρώς, όσο είναι ακόμα ρευστό το υλικό, για να κολλήσουν με την αλευρόκολλα...

Αφήστε στον ήλιο να στεγνώσουν και το αποτέλεσμα θα σας αναμείψει... 

Καλή Επιτυχία!!!

7 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιό σας.