Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

OI NIKHTEΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Σας ευχαριστώ θερμά γα τα όμορφα και γλυκά λογάκια σας. Πραγματικά με συγκίνησαν... Θα ήταν ωραίο να μιλάμε πιο συχνά. Ίσως να χρησιμοποιούσαμε το chat  για σχόλια και απορίες, να το κάνουμε πιο διαδραστικό το ιστολόγιο... Στο χέρι μας είναι...
Στα της κλήρωσης τώρα:
Επέλεξα ένα πρόγραμμα τυχαίας επιλογής ονομάτων και έγραψα τα ονόματα όλων των σχολιαστών της ανάρτησης.
Στη συνέχεια ακολούθησε η κλήρωση και οι νικητές είναι

Σας παραθέτω και τα μηνύματα των κοριτσιών

Εύχομαι να είστε πάντα τυχερές!!!
Περιμένω μηνυματάκι με τη διεύθυνσή σας, για να σας στείλω το βιβλίο σας.

Keep Sharing!!!

1 σχόλιο:

  1. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ! ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.