Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ: Ζαράφα η αγαπημένη

Γνωρίστε τη Ζαράφα, τη φετινή μου βοηθό. 


Ζαράφα σημαίνει αγαπημένη, και η συγκεκριμένη σκοπεύει να γίνει η αγαπημένη καμηλοπάρδαλη των παιδιών.
Αυτή θα στείλει γράμμα στα παιδιά, κι αυτή θα τους βοηθά να ξεπεράσουν διάφορες συγκρούσεις.
Το λυπηρό με τις καμηλοπαρδάλεις, είναι  ότι δεν μπορούν να κοιμηθούν περισσότερο από μισή ώρα τη μέρα. Έτσι, η Ζαράφα είναι συνεχώς νυσταγμένη!!!
Ας τη βοηθήσουμε να ξεκουραστεί.

Τα μαξιλάρια είναι ο πίνακας αναφοράς ουσιαστικά. Καθημερινά, αλλάζουμε θέση στο μανταλάκι, και φοράμε στην Ζαράφα το σκουφάκι της ημέρας.




Επίσης στις λευκές γραμμές θα γράψω τα ονόματα των ομάδων υπηρεσίας.

Ελπίζω να σας άρεσε.
Για τις ομάδες υπηρεσίας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και αυτή την εκδοχή.
http://nipiagogos.weebly.com/uploads/2/3/3/7/23372568/omades_yphresias.pdf
Keep Sharing!!!

11 σχόλια:

  1. Καταπληκτικό!!!!! Μου άρεσε πολύ !!!!!Καλή χρόνια Μαρινακι μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι ιδέες σου είναι πάντα φοβερες,καλό ξεκίνημα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειοο. Καλή σχολική χρονιά. Μήπως μπορείτε να ανεβάσετε και το πατρόν; Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. teleio katapliktiko... kali arxi se olous mas... th mporousate mipos n bazate to patron gt dn m t katebazei..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΑ ΧΑ! Η ΚΑΗΜΕΝΟΥΛΑ ΝΥΣΤΑΖΕΙ!!! ΦΟΒΕΡΗ! ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!! ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτική !! ευχαριστουμέ που μοιράζεσαι τις ιδέες σου μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπεροχη κατασκευη Μαρινα..θα μπορουσες ν ανεβασεις κ τα πατρον απο τα μαξιλαρια κ την "νυσταγμενη"καμηλοπαρδαλη;Ευχαριστω!Μπραβο σ κ παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φοβερή η Ζαράφα!! Είναι μήπως εύκολο να ανεβάσεις το πατρόν από την καμηλοπάρδαλη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι φοβερό!! Μήπως θα μπορούσατε να ανεβάσετε το πατρόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας.