Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

28 Οκτωβρίου: Δραστηριότητες και κατασκευές μέρος β'

Συνεχίζουμε τις δραστηριότητες για την 28η Οκτωβρίου

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΓΡΑΦΗΣ
Αρχικά, σχολιάσαμε τον πίνακα αναφοράς και μαντέψαμε τι μπορεί να γράφει η κάθε εικόνα.


Στη συνέχεια γίναμε ανιχνευτές λέξεων. Τους έδωσα το παρακάτω φύλο εργασίας, όπου έπρεπε να αναγνωρίσουν κάποιες λέξεις μέσα στο περιστέρι και να τις γράψουν στο συννεφάκι. Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να τα πάνε τόσο καλά...

Το φύλλο εργασίας είναι αυτό

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΟΡΤΗΣ
Φέτος θα ανεβάσουμε το έπος του 40 του Φ. Μανδηλαρά. Η πρόσκληση ήθελα να είναι απλή και εύκολη. Έτσι κάναμε αυτήν που βλέπετε παρακάτω.
Το εξώφυλλο είναι η ελληνική σημαία η οποία ανοίγει όπως φαίνεται παραπάνω και μέσα μια φωτοτυπία με χαρακτηριστική εικόνα του βιβλίου. 

ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ
Η ιδέα της καλής μου φίλης Αριάδνης ήταν εδώ και χρόνια επιθυμία μου. Φέτος λοιπόν την πραγματοποίησα. Βρήκα και μια παλιά μικρογραφία του Λευκού Πύργου γεμάτη με μπράντυ, η οποία ήταν η καλύτερη αφόρμηση. 


Μιλήσαμε για την ιστορία του Λευκού Πύργου, τα βιώματά τους, μια που πολλά παιδιά είχαν ήδη ανέβει στο  μουσείο, και είδαμε φωτογραφίες από τότε που ήταν βαμμένος με σπίτια για να ξεγελά τα γερμανικά αεροσκάφη.

Τέλος δεν μπορούσαμε να μην φτιάξουμε το δικό μας Λευκό Πύργο. Μια κατασκευή των πέντε λεπτών.

Ελπίζω να σας άρεσαν...
Keep Sharing!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.