Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ: "Ο Μόρφης λέει"

Συνεχίζουμε με το Μόρφη και το παιχνίδι των κανόνων "ο Μόρφης λέει"
Οι καρτέλες με τους κανόνες εικονίζονται εδώ.

Σκορπίζουμε τις καρτέλες και υπαγορεύουμε τον κανόνα. Τα παιδιά πρέπει να βρουν και να σηκώσουν την αντίστοιχη καρτέλα.
Στη συνέχεια παίζουμε με δραματοποίηση. Αρχικά η νηπιαγωγός παρουσιάζει με παντομίμα τον κανόνα και τα παιδιά πρέπει να τον βρουν. 
Έπειτα σηκώνουμε την καρτέλα και τα παιδιά σε δυάδες, χωρίς να μιλούν αναπαριστούν τον κανόνα.
Τέλος παίζουμε το παιχνίδι " ο Γιάννης λέει" με το "ο Μόρφης λέει". Τα παιδιά με τη σειρά υπαγορεύουν μια εντολή: "Ο Μόρφης  λέει... (καθίστε στο πάτωμα, πιάστε τη  μύτη σας κοκ) . Αν δεν πουν "Ο Μόρφης λέει" η ομάδα δεν πρέπει να εκτελέσει την εντολή. 

Ο Μόρφης λέει Καλή σας Νύχτα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.