Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 4 Μαρτίου 2018

Η πληγωμένη καρδιά... - Ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού

ΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΠΛΗΓΩΜΕΝΗ ΣΟΥ ΚΑΡΔΙΑ
Η σημερινή δραστηριότητα αποτέλεσε αφορμή για να εκφράσουν τα παιδιά τα βιώματα  που σχετίζονται με τις διαπροσωπικές τους σχέσεις στο σχολείο. 

Αφορμή αποτέλεσε μια καρδιά που ήρθε σήμερα στο σχολείο. Μόνο που δεν ήταν μια οποιαδήποτε καρδιά, αλλά μια καρδιά χίλια κομμάτια. 
Τι άραγε συνέβη;
Τα παιδιά κάνουν υποθέσεις και η νηπιαγωγός καταγράφει τα σενάριά τους στα κομμάτια της καρδιάς.

"Τη χτυπήσανε, την σπρώξανε, της είπαν
Φύγε από εδώ
Είσαι χαζή
Δεν σε έχω φίλη
Είσαι η πιο κακή καρδιά
Κατέβα από την κούνια
Δεν σε θέλω
Δεν σ' αγαπώ
Δεν είσαι φίλη μου κλπ"
- Τι μπορούμε να κάνουμε για να την γιατρέψουμε;
- Να της πούμε γλυκά λογάκια και να την αγκαλιάσουμε.
Τα νήπια βρίσκουν λύσεις στα διάφορα σενάρια και διατυπώνουν ένα γλυκό λόγο που θα γιατρέψει το τραύμα της καρδιάς το οποίο κολλούν με τραυμαπλάστ ενώνοντας τα κομμάτια του παζλ.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.