Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2021

Οργάνωση τάξης: Tο οικοδομικό υλικό αλλιώς!!!

Οι πρώτες μέρες στο σχολείο είναι αφιερωμένες στις γωνιές. Εκεί περνούμε τις περισσότερες ώρες της ημέρας, προσπαθώντας να οργανώσουμε το παιχνίδι των παιδιών και να τους βοηθήσουμε να απασχοληθούν και να λειτουργήσουν ομαδικά.
Φέτος λοιπόν προσπάθησα να δώσω μια νέα πτυχή στη γωνιά του οικοδομικού υλικού, προσθέτοντας  εικόνες για αναπαραγωγή μοντέλου. Έτσι βρήκα στο διαδίκτυο κάποιες φωτογραφίες με έτοιμες κατασκευές, τις προσάρμοσα ανάλογα, και τις ετοίμασα για την τάξη μου. 
Εσύ μπορείς να χτίσεις αυτό;;;;

Τα παιδιά σε δυάδες προσπαθούν να κατασκευάσουν και τις 12 καρτέλες με τα τουβλάκια μας. Πρώτη μέρα σήμερα για το νέο παιχνίδι μας, κι έγινε χαμός!!!

Τις καρτέλες μπορείτε να τις κατεβάσετε από εδώ.


4 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιό σας.