Χίλια καλωσορίσατε φίλοι μου αγαπημένοι. Λέγομαι Μαρίνα Ζαχαρία, είμαι νηπιαγωγός και με χαρά σας υποδέχομαι στο διαδικτυακό μου φτωχικό.
Το Ιστολόγιό μου απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς, γονείς, αλλά και όσους αισθάνονται ακόμη παιδιά και προτείνει ιδέες και εκπαιδευτικές δράσεις. Oι δημοσιεύσεις μας αποτελούν πρωτογενές υλικό, το οποίο έχουμε εφαρμόσει στις τάξεις του νηπιαγωγείου.
Το Περί...Νηπιαγωγών αισίως διανύει τον 11ο του χρόνο στο διαδίκτυο. Όταν ξεκινήσαμε το 2010, τα ιστολόγια για νηπιαγωγούς ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. Τώρα απλά ελπίζουμε να αποτελούμε κι εμείς ένα φωτεινό αστέρι στο διαδικτυακό μικρόκοσμο.

Αν έχετε υλικό προς δημοσίευση στείλτε μου e-mail nipiagogoi@gmail.com

ΚΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ! ! !

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Ψηφίστε το τραγούδι μας...

Έχετε ακούσει για έναν δράκο που έχασε τα γυαλιά του και προσπαθούν 420 παιδιά από όλη την Ελλάδα να τον βοηθήσουν;;;; Αυτός είναι ο Καρδένιος μας και δεν υπάρχει μέρος και τόπος που δεν τον άκουσαν!!! Κάνε και συ να ακουστεί το τραγούδι του ΔΡΑΚΟΥ μπαίνοντας στον παρακάτω σύνδεσμο. Είναι το νούμερο 3 στη λίστα - Ένας Δράκος με γυαλιά ψάχνει καθαρά νερά!!!! Άκουσε το τραγούδι!! Θα εμφανιστεί μία καρδούλα! Πάτησέ την να κοκκινίσει!!! Είναι η θετική σου ψήφος !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας.